Breaking News
 |  | 

Reklama i informacja

Frazy kluczowe mają duże znaczenie w marketingu

img-responsive

Kiedy ktoś szuka czegoś na stronach internetowych używa fraz kluczowych. Najlepsze słowa kluczowe przyciągają wysokiej jakości ruch na stronę internetową. Im więcej odwiedzających, tym więcej możliwości ma ta strona internetowa. A jak jest z jakością? Jest to równie ważne, jak ilość. Jeśli użytkownicy nie robią na stronie tego, czego się od nich oczekuje, jego wizyty niewiele znaczą.

Czym są słowa kluczowe i do czego nam są potrzebne?

Słowa kluczowe są motorem napędowym współczesnego biznesu. Firmy nieustanie poszukują je w SEO. Konsumenci wpisują je do wyszukiwarek internetowych. Fraza kluczowa to słowa kluczowe, które użytkownicy wpisują do wyszukiwarek, aby znaleźć treść. Wyszukiwarki, takie jak Google, używają algorytmów do przeszukiwania stron internetowych i ich zawartości. Wyszukiwarki rozpoznają frazy kluczowe przede wszystkim po częstotliwości i rozkładzie użytych w nich słów. Frazy kluczowe, inaczej zwane słowa kluczowe pomagają tekstowi i służą jako wskazówki do zawartości tekstu dla wyszukiwarek. To słowa, które są szczególnie ważne dla zrozumienia tekstu i często odpowiadają na pytania (kto, kiedy, gdzie, co, …).

Wybór słów kluczowych – kwestia strategii

Dobór słów kluczowych (frazy kluczowe są podstawą skutecznego SEO (search engine optimization) (SEO to uwzględnienie i modyfikacja różnych czynników w celu przyciągnięcia większej liczby docelowych użytkowników do strony internetowej poprzez wyszukiwarki). Im wyżej strona znajduje się na liście wyników wyszukiwarki, tym więcej użytkowników ją odwiedza) oraz reklamy kontekstowej. Nie tylko wyszukiwarki potrzebują słów kluczowych. W rzeczywistości są rdzeniem każdej kampanii marketingowej — pozycjonowanie w Google jest kluczowe dla większości firm. Wybór odpowiednich słów kluczowych jest jedną z pierwszych rzeczy, które należy zrobić w każdym działaniu SEO. Szczególnie problematyczne w e-commerce jest znalezienie słów kluczowych i powiązanych z nimi biznesami. A do tego trzeba mieć jasną strategię marketingową i dobrze znać swój rynek i konkurencję.

Optymalizacja treści pod kątem słów kluczowych

Aby zoptymalizować swoje treści tak, aby pojawiały się na szczycie Google, musisz powiązać je z frazami kluczowymi — ciągiem słów, które składają się na Twoje słowa kluczowe. Wyzwanie polega na znalezieniu wśród wszystkich możliwych (nieskończonych) fraz (np. dwóch lub trzech słów) takich, które są powszechnie używane przez użytkowników wyszukiwarki i dla których konkurencja jest niewielka. Ile z nich jest powszechnie stosowanych i ma niewielu konkurentów? To jest najtrudniejsza do oceny część.

frazy-kluczowe-maja-duze-znaczenie-w-marketingu

ABOUT THE AUTHOR

Reklama