Kasetony i witryny wspierają sprzedaż
Problemem wielu sklepów jest zbyt duża ilość towaru ułożonego na półkach. W chaosie trudno jest klientowi zorientować się, jakim asortymentem dysponuje sklep i czy znajdzie się w nim poszukiwany towar. Dobra ekspozycja to podstawa jego udanej sprzedaży. Jest swego rodzaju wizytówką sklepu. Bałagan na półkach nie świadczy dobrze o sprzedawcy. Może sugerować, że swoich klientów traktuje on lekceważąco.
Witryny stojące sprawdziły się już w nie jednym sklepie. Są dobrym wyposażeniem nie tylko małego punktu sprzedaży. Przeszklone z każdej strony dają klientowi możliwość dokładnego obejrzenia produktu jeszcze zanim weźmie go do ręki. Dużym wsparciem w działalności zarówno handlowej, jak i usługowej są też kasetony reklamowe Warszawa ma wiele agencji i firm, którym warto zlecić ich zaprojektowanie i produkcję.
Kaseton zawieszony nad wejściem jest nie tylko wizytówką informującą o siedzibie danej firmy. Może być również zwięzłą reklamą informującą o jej działalności. Taki szyld przyciągnie klienta, gdy będzie on potrzebował konkretnych zakupów lub usługi. Mijając go po drodze bez problemu znajdzie odpowiedź na swoje potrzeby.
Najnowsze komentarze